مطالبی زیبا از باران مشاوره عزیز
تاريخ : یک شنبه 8 تير 1398برچسب:, | 11:10 | نویسنده : baba.raham


ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﺩ ﺧﻴﻠﻲ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﻱ ﺧﺪﺍ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﺩ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﺩﺳﺖ ﺑﺎ ﺩﺳﺖ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﺎ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﻮﺳﻪ ﺑﺎ ﺑﻮﺳﻪ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﺩ ﺍﺯ ﺯﻣﻴﻦ ﺗﺎ ﻧﺎﻛﺠﺎ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﺩ .... ﻧﮕﺎﻫﻲ ﻛﻪ ﻓﻘﻂ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﻲ ﺍﻓﺘﺪ .... ﺑﺎ ﻧﮕﺎﻫﻲ ﻛﻪ ﺩﻟﺖ ﺭﺍ ﮔﺮﻡ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ ﺑﺎ ﻧﮕﺎﻫﻲ ﻛﻪ ﺩﻟﺖ ﺭﺍ ﻣﻲ ﻟﺮﺯﺍﻧﺪ .... ﻓﺮﻕ ﻫﺎ ﺩﺍﺭﺩ ... ﺁﻏﻮﺷﻲ ﻛﻪ ﻓﻘﻂ ﻫﺴﺖ ﺑﺎ ﺁﻏﻮﺷﻲ ﻛﻪ ﺷﺎﻳﺪ ﺣﺘﻲ ﺩﻳﮕﺮ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﻭﻟﻲ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺍﺳﺖ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﺩ ...

..................................................

 

فقط رفت بدون کلامی که بوی اشک دهد

 

فقط رفت بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد

 

فقط رفت …

 

فقط رفت و من شنیدم که توی دلش گفت : راحت شدم

.......................................................

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭ ﺑﻬﺘﺮﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺑﻮﺩﻥ
ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﺤﺾ ﺍﺳﺖ! ﺩﻟﺶ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ 
ﺣﻮﺍﺳﺶ ﻫﻢ به ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ...
ﻓﻘﻂ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﺗﻮﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ...

........................................................
در آغوش خودم هستم ...
من خودم را در آغوش گرفته ام ! نه چندان با لطافت ...
نه چندان با محبت ...
اما وفادار ... وفادار ...!

........................................................

فاسد بودن فقط به تن فروشي نيست
گاهي اوقات به حراج کردن خاطرات قـــديمي به بهاي ورود يک تازه وارد است...

 



نظرات شما عزیزان:

rosha
ساعت12:29---9 تير 1393


آرام
ساعت12:02---9 تير 1393
سلام.مطالبتون عالیه.موفق باشید

elsa
ساعت11:17---9 تير 1393
سلام مطالبت حرف ندارن
اگ باتبادل لینک موافقی خبرم کن


ava
ساعت11:16---9 تير 1393
salam baba.... alieeeeee...movafaq bashi.. be manam sar bezan,,

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: